Ovládnite svet sietí s MikroTik-om

Objavte, ako naše odborné školenia a podpora môžu transformovať vaše sieťové riešenia.

Podmienky použitia – KRUG.SK – MIKROTIK.COOL Školenia a Podpora MikroTik

Tieto podmienky použitia upravujú pravidlá využívania služby a školení poskytovaných prostredníctvom webovej stránky www.krug.sk a www.mikrotik.cool najmä školení zameraných na MikroTik certifikácie. Vstupom na stránku a registráciou na školenie potvrdzujete, že ste sa oboznámili s týmito podmienkami a súhlasíte s nimi.


1. Organizátor školení

Organizátorom školení je:
DomOnline, s.r.o
Školská 56, Zvolen 96001
Web: www.mikrotik.cool
E-mail: support@mikrotik.cool 
IČO: 50205374
DIČ: 2120213876


2. Registrácia a účasť na školení

2.1. Prihlásenie na školenie

Účastník sa prihlasuje na školenie prostredníctvom registračného formulára na stránke www.krug.sk alebo zakúpením produktu cez e-shop. Po úspešnom prihlásení obdrží potvrdzovací e-mail.

2.2. Potvrdenie účasti

Účasť na školení je záväzná po uhradení účastníckeho poplatku v plnej výške. Rezervácia bez platby je neplatná.

2.3. Minimálny počet účastníkov

Organizátor si vyhradzuje právo zrušiť alebo presunúť školenie, ak nebude naplnený minimálny počet účastníkov. V takom prípade budú účastníkom vrátené všetky uhradené poplatky alebo im bude ponúknutý náhradný termín.


3. Forma školenia

3.1. Online školenia

Školenía ktoré majú značku Online (napr. MTCNA, MTCRE) prebiehajú online cez videokonferenčný nástroj (napr. Teams, Google Meet). Účastníci sú povinní mať stabilné internetové pripojenie, funkčný mikrofón a kameru.

3.2. Osobná účasť

Niektoré školenia (alebo ich časti, napr. certifikačný deň) si vyžadujú osobnú účasť. Presné miesto a čas sú oznámené vopred.


4. Zariadenia a materiály

4.1. Zapojené zariadenia

Organizátor zabezpečí zaslanie MikroTik zariadenia každému účastníkovi školenia. Zariadenie je možné:

  • dočasne zapožičať na základe uhradeného vratného depozitu

  • odkúpiť a ponechať si ho po školení

4.2. Vrátenie zapožičaného zariadenia

Zariadenie musí byť vrátené do 7 pracovných dní po ukončení školenia. V prípade poškodenia alebo nevrátenia zariadenia môže byť depozit zadržaný alebo znížený.

4.3. Materiály

Účastníkom budú zaslané potrebné školiace podklady v elektronickej forme, vrátane:

  • Pracovných cvičení a dokumentácie

  • Linku na oficiálne testy (pri certifikáciách)


5. Certifikačná skúška

5.1. Priebeh

Certifikácie MikroTik prebiehajú podľa pravidiel výrobcu KikroTik. Účastník je povinný dodržať všetky pokyny počas skúšky (napr. samostatnosť, pripojenie kamery, identifikácia).

5.2. Výsledky

Výsledky testu sú známe okamžite po ukončení. Certifikát je zasielaný e-mailom priamo z MikroTiku v priebehu niekoľkých dní.


6. Zrušenie a náhradný termín

6.1. Zrušenie zo strany účastníka

Zrušenie účasti je možné e-mailom najneskôr 5 pracovných dní pred začiatkom školenia. V prípade včasného zrušenia bude účastníkovi vrátená platba v plnej výške. Neskoršie zrušenie podlieha storno poplatku 50 %.

6.2. Náhradníci a presun termínu

Účastník môže za seba poslať náhradníka bez poplatku, alebo si po dohode presunúť termín na iný dostupný.


7. Zodpovednosť

Organizátor nezodpovedá za:

  • technické problémy na strane účastníka (napr. slabé pripojenie)

  • nedodržanie pravidiel počas certifikačnej skúšky

  • škody spôsobené nesprávnou manipuláciou so zapožičaným zariadením


8. Ochrana osobných údajov

Prihlásením na školenie účastník súhlasí so spracovaním osobných údajov v rozsahu nevyhnutnom na organizačné zabezpečenie školenia a certifikácie. Údaje nie sú poskytované tretím stranám, okrem nevyhnutných partnerov ako je MikroTik.

Viac v samostatnej sekcii [Zásady ochrany osobných údajov].


9. Záverečné ustanovenia

Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu podmienok. O každej zmene bude informovať prostredníctvom webstránky alebo e-mailu.

Používaním služieb a registráciou na školenie potvrdzujete, že ste si tieto podmienky prečítali a súhlasíte s nimi.